fbpx

Bel ons nu 09/335 27 77

 
Bon Goesta / nieuws  / Administratieve duizendpoot ‘met goesting’ gezocht!
Bon Goesta_vacature administratieve duizendpoot met goesting

Administratieve duizendpoot ‘met goesting’ gezocht!

Bon Goesta zit met de handen in het haar! Heb jij net als ons een passie voor catering en events? En ben je sterk in administratie? Dan hebben wij jou nodig!

 We zijn dringend op zoek naar een administratief medewerker die ons team wil komen versterken. Lees snel onze vacature en wie weet ben jij wel de administratieve duizendpoot die we nodig hebben.

Cateringzaak Bon Goesta biedt zijn gasten een totaalbeleving met heerlijke hapjes, gerechten en drankjes. Een trouw, enthousiast en gedreven team verrast de gasten met nieuwe smaken en haalt herinneringen op met grootmoeders keuken, of jeugdsentiment met de frietbakfiets. Ook voor recepties, bedrijfsevenementen en foodsharingconcepten slaan ze de handen in elkaar om er een onvergetelijk event van te maken! Bon Goesta heeft bovendien een bijzondere passie voor Italië en zijn keuken, waardoor Sogno Italiano is uitgegroeid tot een succesvol concept. Kortom, voor elk publiek en elk evenement komt Bon Goesta origineel uit de hoek met een beleving waar gasten nog wekenlang van nagenieten.

Zaakvoerders Dieter en Katrien hebben samen meer dan 32 jaar ervaring in de cateringwereld en worden ondersteund door een team dat even gepassioneerd is door lekker eten en drinken als zijzelf. Om dat team te versterken is Bon Goesta op zoek naar een administratieve duizendpoot.

 

Wij zoeken een gedreven administratieve duizendpoot…

  • … met minimum een A2-diploma, bij voorkeur in een administratieve richting, of gelijkwaardig door ervaring
  • … met een stevige dosis inzet en motivatie
  • … die gepassioneerd is door de catering- , horeca- en evenementenwereld
  • … die op zoek is naar een job met veel administratieve afwisseling
  • … met een sterke kennis van MS Office en social media, en die bereid is om met nieuwe computerprogramma’s te leren werken
  • … die het Nederlands perfect beheerst (Frans en Engels zijn een troef) en een rijbewijs B heeft
  • … met administratief talent: je ondersteunt de zaakvoerders op een proactieve, oplossingsgerichte manier en neemt het agendabeheer, organisatie van meetings en afspraken met klanten of leveranciers, planning, voorraadbeheer, uitschrijven van werkwijzes, posten van berichten op social media en website, … op jou
  • … die daarnaast ook evenementen en projecten administratief opvolgt (denk aan klantencontact, offertes voorbereiden en opvolgen, personeelsplanning, eventplanning, … .)
  • … die van nature steeds nauwkeurig en gedetailleerd werkt
  • … met sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en een aanstekelijk enthousiasme
  • … die niet bang is van deadlines en discreet kan zijn
  • … die zowel zelfstandig als in team goed functioneert

We zijn er bovendien van overtuigd dat je achter de schermen pas goed kunt meedraaien als je weet hoe het er op het podium aan toe gaat. Daarom krijg je de unieke kans om enkele maanden intensief opleiding te genieten op bureau, evenementen, in de keuken, het magazijn, … en de zaak zo door en door te leren kennen. Na deze opleidingsperiode beheers je de kneepjes van het vak en breng je samen met ons elk evenement administratief tot een goed einde.

 

Wij bieden jou…

  • … een uitdagende, veelzijdige job in een dynamische en innovatieve familiale cateringzaak met open no-nonsens bedrijfscultuur met ruimte voor persoonlijk initiatief
  • … een uitgebreide interne en externe opleiding via IBO-contract, afhankelijk van jouw eigen mogelijkheden en ambities en de kans om je talenten verder te ontwikkelen zodat we samen met jou kunnen bouwen aan jouw carrière
  • … een 4/5 of voltijds contract van onbepaalde duur na een succesvolle periode met een IBO-contract van 3 tot 6 maanden (onmiddellijke indiensttreding)
  • … een marktconform loon en bij het krijgen van het contract van onbepaalde duur tevens extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, … .
  • … een job van maandag t.e.m. vrijdag van 9u tot 17u (tijdens de opleidingsperiode variërend omwille van opleiding tijdens de evenementen die soms ’s avonds of in het weekend doorgaan – steeds in onderling overleg)
  • … op regelmatige basis sociale team- en bedrijfsactiviteiten
  • … toffe collega’s die jou omringen en even gepassioneerd en gedreven zijn als jou
  • … een gezond evenwicht tussen werk en privé

 

Ben jij een leergierig administratief talent dat houdt van afwisseling en uitdagingen?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Hoe solliciteren?

Mail je cv met foto en motivatiebrief door naar smakelijk@bongoesta.be t.a.v. Katrien Van der Plaetsen.

Op basis van CV en/of motivatiebrief nodigen we jou uit voor een eerste selectiegesprek.  Wanneer dat goed verloopt, verwachten we je terug voor een tweede gesprek en enkele tests.

Meer weten? Mail gerust naar smakelijk@bongoesta.be of bel naar 09 335 27 77. Tot snel!

 

Deze vacature is ondertussen afgesloten.  We mochten sinds kort Florence verwelkomen in ons team :-).