Bon Goesta / nieuws  / Bon Goesta zkt administratieve werkkracht! *ingevuld*

Bon Goesta zkt administratieve werkkracht! *ingevuld*

Het toppertje hebben we gevonden! De vacature is reeds ingevuld (22/01/2022).

We hebben het fantastische nieuws gekregen dat er een mini boeleke onderweg is (april 2022) van ons Lieselot 👶🤩
Superfijn! Terwijl zij en haar gezin even zullen cocoonen vanaf april, zijn we op zoek naar een werkkracht die verschillende delen van haar job kan overnemen.
Hieronder vind je alle info! ⬇️

Naar wie zijn we op zoek?

👀 Wij zijn op zoek naar iemand die vanaf maandag 14 maart 2022 verschillende delen van de job kan overnemen:

  • Administratieve voorbereiding van de evenementen: menu- en drankkaarten maken, mise en place-lijsten maken, weekoverzichten opstellen, taarten en cupcakes bestellen, de floristen contacteren, bij onze leverancier bestellingen doen, personeel uitvragen, de juiste persoon op de juiste plaats zetten, communicatie met team en personeel verzorgen, …
  • Administratieve verwerking van voorbije evenementen: personeelsuren bevestigen, opvolgen van personeel en evalueren, een event administratief afronden en verwerken van fiches, facturen, mails etc…
  • Sales: nieuwe aanvragen voor feesten/events verwerken, informatie bezorgen aan de klant, fiches voor bezoeken/besprekingen met klanten maken en nadien verwerken, brochures updaten, gesprekken/bezoeken met klanten inplannen, …

👀 Het is een heel gevarieerde en uitdagende job. We willen graag iemand met pit die zich flexibel kan opstellen. Computervaardigheden en communicatieve vaardigheden zijn heel belangrijk. De vereiste vaardigheden:

  • Goeie kennis van Word en Excel, behendig met de computer in het algemeen
  • Praatgraag: goed kunnen communiceren, zowel mondeling als schriftelijk
  • Flexibel: iemand die snel kan schakelen en goed kan pingpongen doorheen de dag (elke dag is anders hier!)
  • Orde en netheid: iemand die dit hoog in het vaandel draagt.
  • Punctueel en puntjes op de i: iemand die het graag allemaal goed wilt doen en liever nog eens extra vraagt dan ‘zomaar’ dingen te doen
  • Oog voor detail: we hebben een goeddraaiende feestzaal en alles wat we voorbereiden rond de feesten moet piekfijn in orde zijn. Een kritisch oog mag!
  • Vertrouwenspersoon en discretie: gezien er met GDPR-gewijze zaken wordt gewerkt (personeel, privacy, contactgegevens klant, team…) moet dat wederzijds vertrouwen er echt zijn.
  • Zelfstandig: iemand die op zijn/haar eigen benen staat en zelf ook knopen kan doorhakken mocht dit nodig zijn.
  • Enthousiast/goedlachs/vrolijk
  • Een gezonde portie knaldrang. Iemand die er graag invliegt!

Periode/uren/dagen:

🗓 De persoon kan beginnen werken vanaf maandag 14 maart 2022 (richtdata, bespreekbaar!). Er zijn een aantal weken voorzien om in te werken samen met Lieselot. Even op sleeptouw nemen in de wonderlijke BonGoesta-wereld! Na het bevallingsverlof, kan die persoon terug de overdracht doen naar Lieselot toe (einde: ergens tussen half juli en eind juli 2022).

Belangrijk:

  • Good news! Het is een vervangingscontract maar mits de juiste klik en positieve evaluatie kan dit contract altijd verlengd worden (dan zouden het eerder algemene administratieve en boekhoudkundige taken kunnen zijn).

Wat betreft de uren zou het gaan over een deeltijdse betrekking (20 uren), verspreid over maximum 4 dagen (bij voorkeur 3). Zéker op maandag (verwerken afgelopen events) en vrijdag (voorbereiden komende events), de andere dag(en) zijn bespreekbaar.

Plaats tewerkstelling

Feestzaal Sint-Maurus-Hoeve
Rapenburg 1
9930 Lievegem

Goesting?

📢 Goesting om ons team te vervoegen en volledig te gaan voor deze job? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar [email protected] en [email protected] of bel naar 09/335 27 77 (bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag van 9u30 – 12u00).